dissabte, 28 de març del 2009

...una de bolsos...

Ahir em va ser impossible penjar el post.....us el penjo avui dissabte i va dedicat una de les meves cunyades, l'Anna .....ella ja sabrà per què......!!!(més endavant ja en dedicaré d'altres a les altres cunyades.....no fos cas que.....jeje!!!Laura i Sònia haureu d'esperar!!!!!)
Coneixeu la marca Lamarthe ???...si , no??? És una marca francesa de marroquineria de gamma alta , fan bolsos, monederos , complements i maletes....realment són molt macos (el de l'outfit d'avui també és d'aquesta marca).Bé doncs, per les més matineres el dilluns 30 a partir de les 7.00h del matí la web http://www.vente-privee.com posen a la venda articles d'aquesta marca....segur que serà una bona oportunitat (normalment són cars!!!!) .....per que en rebaixen força el preu!!!!!
Us poso unes fotos de diferents models de la marca per fer-vos en una idea:
pvp:495€


pvp:160.30€

pvp:265€

Si voleu també en podeu visitar la pàgina web:
http://www.lamarthe.com/catalog/La-collection,1407.aspx

Avui està fent un dia.....plovent i núvol....dia per quedar-se a casa!!!així que la peli de la SHOPAHOLIC quedarà per demà !!!!
bon cap de setmana i fins dilluns !!!!!
Missatge per la gemma sanabre:"no et passis comprant que ja ens coneixem!!!!!!" (és broma!!!)

1 comentari:

jgarci ha dit...

Ja, ja, no sé de que em sona el bolso de la primera imatge. M´apunto la web, doncs estàn més assequibles. T´animo a fer una de sabates especialment de sandalies,
jo ja tinc las de gladiator clitxades.