divendres, 13 de març del 2009

..jo també compenso!!!


...avui després d'una setmana plena d'imprevistos espero poder anar a la classe d'aerobic i step!!!
mes que res per que aquest cap de setmana tinc , no una sino dues calçotades i ja sabeu com es menja.....tot molt bo ,però sempre acabes menjant més de lo que necessites....Jo he decidit fer com la Paz Vega (... està irreconeixible)que ella diu que "compensa"..però jo crec que amb lo estupenda que està es deu matxacar al gimnàs i menjar més aviat poc.....jeje



Avui és divendres i toca recepta de cuina , aprofitant que ve el bon temps i comença a venir de gust menjar amanides he pensat amb tres salses per que no siguin tant aburrides:


Vinagreta de maduixa
3 cullerades de confitura de maduixa (també ho podeu fer triturant maduixes naturals)
el suc de 1/2 llimona
oli d'oliva
pebre negre
sal
Vinagreta negra
100ml de vinagre de mòdena
100ml de salsa de soja
200ml d'oli d'oliva

Salsa refrescant de menta
1 iogurt natural
1 gra d'all petit
20 fulles de menta
100ml de llet
pebre i sal
primer mescleu la llet amb el gra d'all i les fulles dementa triturades ,després s'hade barrejar tot amb el iogurt i per acabar una mica de sal i pebre.
Aquesta salsa es pot utilitzar en amanides de carbassó, en crudités i també li dona un toc a carns i peixos a la planxa.
Bon Cap de setmana a tots !!!
george michael for ever!!!els d'aerobic ja sabeu de que va, ehhh!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

doncs jo tb, quina casualitat, tinc dues calçotades. dilluns, això si, tornaré a fer esport, de veritat. després de un mesos inactiu degut al fred!! au salut i endavant el vestidor de nines!!!!