dimarts, 3 de març del 2009

..punk fever....


En aquest post he intentat mesclar dues tendències d'aquesta primavera/estiu, per una banda els texans "destroyer" que ha tornat a posar de moda Balmain que els he combinat amb una caçadora de color blau "klein".Tot plegat té un aire entre Glam i Punk...a mi m' agrada l'outfit en conjunt tot i que els pantalons són molt arriscats i jo mai me'ls podria posar (...més que res per la talla...jeje..).Que us sembla aquesta tendència "rollo" Matrix??


...aquests dies he estat pensant en el contigut del blog i crec que algun dia a la setmana parlaré de les receptes de cuina que millor em surten...(o això em diuen..)..no és que sigui una super cuinera però quan m'hi poso i tinc tinc temps magrada força !!!!..encara no he decidit si ho faré un dia fix a la setmana o bé quan m'inspiri... ja us informaré!


....i a vosaltres us agrada cuinar??quin és el vostre plat preferit?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi m'encanta la reposteria. I em sembla molt bé que comparteixis les teves millors receptes amb nosaltres: ja agafo llibreta i boli!

eli ha dit...

hola anònim...et conec?be, de reposteria ....se fer 1 o 2 pastissos ...peró senzillets...potser me n'hauras d'explicar alguna tu...jeje
gràcies !!