dimarts, 24 de març del 2009

jo també sóc shopaholic!!!!

quina emoció.....

aquest divendres 27 de març estrenen la pel.lícula "confessiones de una compradora compulsiva"( o sigui ..jo mateixa...jeje)o en anglès "confesions of a shopaholic".Explica l'història d'una noia ,la Rebecca Bloomwod (interpretada per la nova actriu de moda Isla Fisher),que viu a NYC i té una afició desmesurada per el shopping...
Isla Fisher

He de confessar que veient aquestes pel.lícules em poso de bon rotllo i em diverteixo com una criatura....m'imagino portant els vestits de les protas i vivint a NYC, perquè moltes d'aquestes pelis passen a la "gran manzana"...que me'n dieu de Sex in the city, Devil wears Prada......i moltes d'altres que no estan ambientades en el món de la moda però que són , com jo els hi dic ,una mica "pastel".


L'únic problema (si és qe se'n pot dir així )és que la majoria de cops les he d'anar a veure sola ....per que els nois .....ja se sap.....
Ah, i prepareu-vos per que aviat també estrenaran Coco , la vida de Coco Chanel .....vaig veure el trailer aquest cap de setmana i ja tinc ganes de veure-la !!!!!
I a vosaltres també us agraden aquestes pelis????
adeu noietes (no se si ho llegeix cap noi???si és que si que es manifesti!!!!) i fins demà !!!!!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi m´agraden molt aquestes pelis i també llegeixo els llibres però al cine és impensable anar a veure-les...hauria d´anar jo sola

Anònim ha dit...

bé, haig d´intervenir per al.lusió directa!! sóc home, això diu el meu DNI, i vaig haver d´anar a veure Sexo en Nueva York amb la meva parella!! això sí, reconec que vaig anar atret pel títol i l´únic que sí que surt és Nova York!!

eli ha dit...

llastima d'estar tant lluny que sinó hi podriem haver anat juntes!!!!!