dilluns, 30 de març del 2009

ja hem passat les 1000.....

avui al matí , finalment ,hem pogut quedar per anar de compres a ca la Victòria !!!!Bé la botiga es diu People ( c/galanes 18 , Reus).....i té roba moolt xula i ella sempre t'aconsella i et dona múltiples idees !!!Ens ho hem passat teta!!!era com "pretty woman" a la reusenca ......vinga roba i probar-nos diferents conjunts!!!!Al final totes ens hem firat.....era d'esperar!!Aquí teniu les fotos de part de les meves compres.....em sembla que m'ho posaré molt!!!




quan he arribat a casa al migdia , ohhhhhh sorpresa m'he adonat que el blog ja ha superat les 1000 visites!!!!!!!oeoeoe...!!!! Quina "ilu" !!! estic molt contenta , això em motiva més per continuar escrivint , gràcies a tothom que es mira el meu blog!!!! ara hem d'arribar als 10000, jejeje!!!!






6 comentaris:

mateix ha dit...

i vindran molts més!! molts ja no podem començar el dia sense consultar el vestidor d nines!! endavantttt!!

Montse ha dit...

Molt bé, no? Tu de compres i jo preguntant per tu... Demà a esmorzar??? Ja vec que el vestidor funciona molt bé, de moment, x les 2000.

victoria ha dit...

Eli ets autentica!!!!!...i a sobre em fas publicitat...m encanta l agulla de la jaqueta..fa molt per tu..tens molta personalitat i aixo et fa ser diferent..com no ha de tenir exit el teu vestidor de nines?es genial..anim guapa i no canviis mai..

GEM ha dit...

tias tias!!! que bé ens ho hem passat a ca la Victoria! M´encanta la roba que m´he comprat! Felicitats per les 1ooo visites, ho fas tant bé que es inevitable entrar al vestidor, endavant i que siguin 1000 més!!!!

eli ha dit...

moltes gracies noies!!!!ara si que cada cop m'haure d'exprimir al màxim el cervellet per a fer posts mes o menys originals!!!!

Sonia G ha dit...

Eliiii tindras una reserva a la visa per anar de compres amb mi no? a veure si un dia de les vacances de setmana santa anem. Felicitats per les 1.000 visites, es tot un èxit!!!