dimarts, 14 d’abril del 2009

...RECORDEU LA DATA!!

Recordeu bé aquesta data, 23 d'abril. Es cert que és una data senyalada perquè és Sant Jordi però també és el dia que surt a la venda la col.leció capsula d'autor de la cadena H&M, aquesta vegada és del dissenyador londinenc Matthew Williamson. El punt fort d'aquest dissenyador són les linies i l'ús dels colors molt vibrants (això ja m'agrada més..començo a estar farta de "nudes" i grisos...) ....aquí en teniu una petita mostra i crec que no decebrà ....a mi m'encanta el primer look ...però al vestit jaqueta blau tampoc li faria un lleig....






jo...he intentat fer una interpretació del primer conjunt...de fet botigues com Zara i Mango tenen les seves versions de vestits llargs semblants al de la foto i combinats amb una jaqueta curta de cuir em sembla una bona opció...





i vosaltres que hi dieu? vestit llarg si o no? us agrada la nova col.lecció d'H&M?


3 comentaris:

noemi ha dit...

tot es veureu i veure com em quedem. Mira,no sabia ho d'aquesta col·lecció. Pero em sembla que aquí no surten aquestes col·leccions. La de Stela (no se com s'scriu el cognom) només estava a bcn. Que saps si estarà a tgn o nomes a bcn??

jgarci ha dit...

A mi els vestits aquests llargs hyppies m´encanten i m´agradaria comprar-me un, però trobo que el seu ús es molt especial, quan et poses un vestit així, per anar a treballar no, per anar a comprar al super tampoc, l´únic, si tens algún compromís alguna nit estiuenca, però clar també has de tener tipu i la festa ha de ser amb glamour, i al final sempre guanya lo pràctic.

GEM ha dit...

A mi m´agrada el vestit rosa fucsia però tens raó jgarci, on he d´anar jo tan arreglada? si em conviden a un casament valdria però segur que seria a l´hivern i de tarda amb lo qual ja no em serviría...