dijous, 19 de març del 2009

la secta ....

Avui a la classe d'step la Gemma ha comentat que si a la nit a casa , com aquell qui no vol, mentalment repasses el passos de la classe d'step és que ja estàs entrant a la Secta...i la Montse també ha dit que quant sent algunes cançons per la radio s'imagina fent step...jo crec que també està introduint-se al món de la secta "genissiana"......estem fatalllllllllll...però a mi també em passa.....i més quan sento algunes expressions :Dos dos,quatre quatre,vine amb mi, ho vull veure,una punteta (això del cycling..però tot conta),mambo mambo,4 3 2 i...,la foto la foto....i moltes que em deixo i que d'aquí una estona em començaran a bombardejar el cervell...totes em porten bon rotllo excepte una la que diu :7, 15 ,31.....(del GAC...em moro , no puc messss).Però tot sigui per aconseguir el cul de la Jenifer Lopez i les cuixes de la Tina ........."de ilusión tambien se vive".....no???


Bueno noietes....i vosaltres que hi dieu....tambe sou de la secta Genissiana ????(jeje....)
Fins demà , que diu que ens espera una megasuper classe!!!!!
Demà una de moda!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiii!!! What'up?,a veure si puc entrar d'una vegada.....

Anònim ha dit...

VALE, PUC ENTRAR COM ANONIM!!!!!!
PERO SOC JO!! LA CARME!!
JA US ANIRÉ DIENT COSES...
DE MOMENT ES DIVENDRES 12:50 SURTO JA CAP AL GYM, ENCARA QUE EN FÁ MAL L'ESQUENA....
A VEURE QUINA SUPERMEGACLASE ENS FÀ AVUI L'ESTRELLA!!!
VALE "GERMANES DE SECTA" FINS DESPRÉS.
MUACK