dimecres, 25 de març del 2009

increible....

...la coneixeu? és una nova presentadora?és una actriu famosa? és una model?????


NOOOOOOOOOOOOO, és Soraya Sàez Santamaria , la portaveu del partit popular al congrès !!!!! irreconeixible!!!!! m'he quedat al.lucinada quan he vist el reportatge que la revista Elle li ha fet a la Soraya.....l'entrevista no me l'he llegit (encara..) però les fotos m'han deixat......home esta bé que la vulguin deixar mona .....perquè la veritat és que té una cara una mica difícil ....però em sembla que s 'han passat amb el photoshop........aquí la teniu en tot el seu esplendor!!!!!!!



Utilitzant el photoshop fins i tot jo m'assemblaria a la Bellucci!!!!!!




el post d'avui té una mica de mala baba....no???? però és que lo de la recepta electrònica m'està estressant una mica .....m'havia de desfogar!!!!!!jeje!!!






1 comentari:

victoria ha dit...

jajajaja...que bo!!!!l'altre dia ho vaig veura per la tele i jo tambe em vaig quedar bocavadada..com es passan..pero no se n'adonan que aixo no hi ha qui s'ho cregui? tens rao Eli possats aixi hasta jo si m'allargesin una mica las cames podria ser la Elle Macpirson...no creus?jajaja