diumenge, 27 de gener del 2013

SV:un coll blau


Hola a tots , que tal la setmana ?
...a mi m'ha tornat a visitar el maleït virus de la panxa però per la resta bé ....tot ja torna a la normalitat ...m'ha costat però ara ja he tornat a començar amb les meves activitats ....el gimnàs , el ioga ...només em queda el padel que sembla que se'm resisteix :-(

Fa dies que volia fer un post amb aquest coll-bufanda de BIMBA & LOLA , no se com dir-li , va ser un regal d'aniversari que no m'esperava i em va agradar moltíssim ...per la resta ja ho he penjat en altres publicacions....




..estic enamorada d'aquesta bossa , és negre i la part de davant és de pell de potro tintat amb blau ...és de la botiga D'Aleyda de Reus ( tenen uns accesoris moolt xulos i ara estan de rebaixes,jo hi aniria fer un cop d'ull !!!)





jersei i faldilla ....stradivarius
coll....B&L
bossa de mà ....D'Aleyda de Reus 
pintallavis ....MAC dark side 
(totalment fan dels pintallavis de mac )


Bona setmana a tots !!!!

2 comentaris:

LA VIDA ÉS ROSA ha dit...

Hola Guapa!
Encara que no et comenti veig el post...
M´agrada molt la maxi faldilla per l´hivern i el toc blau perfecte
ptooo

Lynn / Melancora ha dit...

M'agrada molt el coll i el look sencer.