dijous, 22 d’abril del 2010

philip lim o mango???

...aquest  any m'he decidit i m'he comprat un vestit de blonda beige/ blanc....
molt xulo...a veure si em faig alguna foto( i surto prou bé per ensenyar-la...jeje)...la veritat és que cada vegada en veig  més a les revistes i als blogs de streetstyle i em fixo en com els combinen...blabla..
m'ha encantat el vestit del dissenyador phillip lim de la col.lecció resort 2010
el del mig....


però ahir vaig obrir la Elle de maig i em vaig sorprendre amb la campanya publicitària de Mango


és una al.lucinació ? que porta  la scarlett , un Phillip lim o un Mango ????


que hi dieu????
jo crec que son clavats!!!!!

creo que he tenido una alucinacion.....a principio detemporada ya me enamoré del vestido de la coleción resort de phillip lim y ayer hojeando la Elle de este mes vi la publicidad de Mango!!!! No és escandalosamente clavado????
que me decis ???

6 comentaris:

Dolo ha dit...

Nena, que t has posat les piles... A mi m ´encanta el blanc pero per l´estiu, i el vestidet de mango es xulissim, pero crec que ja he fet el "cupo" de comprar peer aquest estiu, si no em faran fora de casa!. Besitos

Miss A ha dit...

Mejor la opción de Mango, no? Más barata e igual de bonita.

cloe ha dit...

Son iguales! Te lo has probado? qué tal sienta?

A TRENDY LIFE ha dit...

Ese vestido es precioso!!!

Shoptimista ha dit...

Me encanta ese vestido y tb hay uno parecido en M.Dutti, es precioso!

Lu ha dit...

Qué vestido más bonito! Besitos.