dilluns, 5 d’abril del 2010

els meus esclops....

..de  petita ma mare mai em va voler comprar els tipics esclops de fusta ( zuecos, clogs ) , es veu que jo girava el turmell cap endins i necessitava sabates reforçades del taló....i a mi m'encantaven perque feien soroll al caminar...
...però ha arribat el moment de la meva venjança ....
i si ho diu en Karl....serà que són tendència!!!!

chanel ss2010

Alexa chung  posa amb els seus esclops de
chanel al vogue britànic
Moltes marques han fet les seves versions...Miu miu, Chanel, see by chloé, zara...

kurt geiger ....en vermell!!!

destapades de TOPSHOP...

he de dir que a mi, personalment , m'agraden ....les trobo còmodes ...i són una bona opció als talons alts sense haver de patir...i ja veieu que hi ha moltes opcions i formes ....
.. ara us ensenyaré una de les meves compres de setmana santa...
et voilà!!!!
...van ser amor a primera vista ....em van anar bé i crec que seran força còmodes...
ja estic pensant  quan les podré estrenar  i fer els meus looks!!!!
i vosaltres que en penseu d'aquestes sabates...????
us agraden??
preferiu sabates planes???
petons i bona setmana!!!

...de pequeña mi madre nunca me quiso comprar los típicos zuecos de madera....se ve que yo torcia el pie y necessitaba un calzado mas reforzado....ahora ya , con 33 primaveras y tal como manda la moda este verano ya me he comprado mis zuecos!!!!!( són los de las tres ultimas fotos)..la verdad es que fueron amor a primera vista...me los probé y dije: BIENNNNN, ME LOS QUEDO!!!!
...a mi me encantan los de los gatitos de Miu miu y los de Chanel ..pero visto mi presupuesto estos me parecen lo mas!!!!
..y a vosotras os gustan los zuecos???  o preferís las bailarinas???
besitos y buena semana a todos/-as!!!

2 comentaris:

dolo ha dit...

Que xulis les sabates titi, a mi m´agraden les esclops pero jo les que he tingut no eren massa comodes, les teves semblen que si , ja em diras. Un besito

A TRENDY LIFE ha dit...

Jejej, ya hablé de ellos el pasado martes, yo creo que no me atreveré, pero bueno, por si acaso!!!