dijous, 1 d’octubre del 2009

se'm moren les plantes....

...AVUI UNA MICA DE DECORACIÓ...
...després de tot un agost amb mobles mal colocats , sense cortines,amb el quadros sense penjar...ja puc dir que el pis té cara i ulls ..però encara em queda algun racó per decorar... m'agrada  molt decorar amb flors i plantes( tot i que molts cop se'm moren les plantes...com la cançó de Mazoni)..us deixo una selecció de fotos que anat arxivant d'on podeu treure algunes idees ...a mi m'encanta la de les branques d'olivera.....més econòmic impossible!!!!!
  





video de Mazoni , "se'm moren ls plantes"....
quina imatge us ha agradat més???que preferiu flors i plantes de veritat o bé de les artificials????

HOY  UN POCO DE DECORACIÓN....
..despues de todo un mes con el piso patas arriba ..ya puedo decir que lo tengo casi todo listo...cortinas colgadas , cuadros en la pared , armarios y ropa ordenada....aunque todavia tengo algun rinconcito por decorar ... me gusta mucho decorar con flores y plantas ( aunque muchas se me mueren....snifff) os dejo una seleccion de algunas fotos que voy recopilando y de donde saco algunas ideas !!!!
Que os parece el jarron con las ramas de olivo??? mas facil imposible....
os gusta la idea de decorar con plantas??? o preferis plantas artificiales????
Para terminar os dejo con un video de un cantautor catalan que se llama Mazoni  y el titulo de la canción es : "se'm moren les plantes" ( en castellano :"se me mueren las plantas") , espero que os haya gustado!!!

3 comentaris:

Miss A ha dit...

Me gustan los cuadros formados por varios lienzos como el primero.

GEM ha dit...

m'encanten les flors per cualsevol lloc de casa, jo també estic acabant els ultims detalls del pis nou, quines bones idees que m'has donat, gràcies!!!!

Anònim ha dit...

Hola Elisenda, acabo d'anar a parar al teu blog i m'ha agradat molt! et seguiré a partir d'ara!

:)