dilluns, 28 de setembre del 2009

bolsito Jimmy Choo...


Heu vist la revista Elle d'aquest mes ? a la portada hi tenim a la guapissima Vanessa Lorenzo ( sembla que per aquesta noia  no passi el temps....la veig sempre tant jove amb aquesta careta angelical.....), m'ha encantat l'outfit, jaqueta tipo chanel + texans+botins + samarreta blanca.....i el bolset !!!! Us ha agradat ??el cas és que ,el que porta ella és de Jimmy Choo peroooo.......aviat ( el dia 14 de novembre) el podrem trobar a H&M quan surti la col.lecció que Jimmy Choo ha fet per H&M...

aqui teniu el bolso que algunes afortunades podran comprar a H&M...
jo el trobo tant  mono....



bolso Jimmy Choo par H&M

Chicas habeis visto la portada de Elle de noviembre...??? Sale la estupendisima Vanessa  Lorenzo ( parece que no pase el tiempo para  ella ...tan angelical....!!)  lleva un outfit que me ha encantado....y ,para las que os haya gustado el bolsito de Jimmy Choo .....a partir del 14 de noviembre saldra a la venta la esperada colaboración entre Jimmy Choo y H&M y podreis conseguir la version de la foto....que es casi un clon!!!!
os ha gustado el bolso??? ya teneis pensado que comprar en h&m cuando salga la coleccion???
bss,,,feliz lunes...

7 comentaris:

MásQueRopa ha dit...

no lo habia visto pero yo con stas ediciones speciales no m hago niguna ilu q aki no llegan y siempre m kedo con las ganas

bss wapa

estil ha dit...

Tinc la revista y tens raó, Vanessa està impressionant, a mi també m´agrada molt aquesta model.

Haig d´anar a H&M!!!!


Muak!!

GEM ha dit...

m'encanten els texans amb la samarreta blanca, molt xulo el post!!! petons

Kyra ha dit...

M'encanta el bolso!!! és perfecte!!! no se que em passa però ultimament m'agraden massa els bolsos petits i jo sempre he estat de maxi maxi forever!!! jajajaja, felicitats pel blog, m'ha fet ilu veure-ho en català!!!

pettttonsss

adrimcbeal ha dit...

hola!! me encanta el clon del bolso de elle!! alli estaré en h&m... que vicio, que vicio...
bsss.

MDS* ha dit...

Moníssim però hi hauràn òsties per conseguir-lo i jo ni em penso acostar a la botiga aquell dia... Ja estic molt gran per barallar-me per 4 sabates, jeje

Unknown ha dit...

El bolso es una monada. Yo de momento me he comprado una chaqueta tipo Chanel y estoy contentísima con la compra. A mi el look de la revista me ha encantado. Besos!