dilluns, 29 de juny del 2009

uffff..quina calor..

...després d'un dia com el d'ahir em venen unes ganes de tallar-me el cabell!!! mare meva quina calor vaig passar , entre el cansament del trasllat , la calor de la platja , que el pis nou té un menjador que tot el dia li toca el sol....i l'aire acondicionat encara no funcionava prou bé.... ha anat d'un pèl de no tallar-me el cabell.....si no fos perquè sempre queda la solució del moño (o topknots...com li diuen les revistes..)...em semblen una bona idea....

si els fem a dalt ens estilitzen les faccions i ens fan més altes , si no que li preguntin a la Pataki...jeje..si el fem baix i mig despentinat li donem un aire més romàntic, també es una bona opció per pentinar-se a la platja....i el més important és que s'hi va tant fresqueta!!!!
vosaltres que en penseu dels moños..us agraden ..???en porteu??quins preferiu alts o a la nuca???

despues de un dia tan caluroso como ayer ...me vienen unas ganas de cortarme el pelo!!!! madre mia que calor pasé...entre el cansancio del traslado, la calor de la playa,el piso nuevo que le da el sol durante todo el dia y el aire todavia no nos funcionava....me ha ido de un pelo de no cortarme el cabello a lo chico...por suerte siempre nos queda la opcion del moño!!( o tpoknots como lo llaman en las revistas....jeje)...siempre me han gustado...si los hacemos altos nos estilizan y parecemos mas altas, sino preguntad a la Pataki...jeje...si lo hacemos mas bajos y despeinados y les damos un toque mas romantico.....tambien es una buena solución para ir peinada a la playa...y lo mas importante ...se va tan comoda y fresquita!!!!
que os parecen los moños...altos ???bajos???
bss...hasta mañana....a ver si tengo un ratito!!!

9 comentaris:

Fany ha dit...

me gustan mas bajos la verdad...a parte que me resulta mas facil hacerlo!!!

un besin guapetona

Noelì Brndn ha dit...

mientras más altos y pomposos mejorrr!
XX

Miss A ha dit...

Yo admiro la maña que debe tener Sienna Miller para hacérselos. Parece que están hechos así como cuadre, pero le quedan monisimos siempre.

Unknown ha dit...

Me encantan los moños, pero dependiendo de la ocasión los llevo de una forma u otra. besos

Laura y Lola ha dit...

A mi no me llega porque me lo corte a media melena pero me encantan los moños altos con todo el pelo hacia detras! que a gusto!

..... ha dit...

Yo muchas veces salgo con el pelo suelto y al salir me hago un moño si hace calor o me molesta jeje.
besos!

GEM ha dit...

jo també porto sempre el cabell suelto però amb la calor que fa acabo amb el recollit semi-desfet, tipus la cua que et vas fer pel casament, els monyos m´agraden per veure´ls però ara m´en faré a veure que tal, fa calor al teu pis nou? al meu si, moltíssima, es moníssim el meu pis rural però no es pot aguantar oooooh!!!!

Anònim ha dit...

Acabo de descobrir que has canviat de casa...Enhorabona. ON sou??
Estic tant desconnectada del mon que no m'entero de res.
Fes-me'n 5 centims si tens temps..
Al juliol anirem una mica amunt i avall xo estarem per alli. A veure si us veig. Petons
C

Anònim ha dit...

the valuable thoughts u provided do help the research for my company, appreaciate that.

- Lucas