dilluns, 6 de juliol de 2009

avui fotos!!!

Hola noies....aquests dies tinc el blog una mica deixat de la ma de Dèu...no tinc temps a la farmàcia i a casa encara no tenim internet!!!!Com porteu lo de les rebaixes ...heu comprat forces coses!!!Jo encara no he tingut temps per variar!!! A veure si puc fer una escapadeta i cau algo!!!!
El post d'avui és sobre fotografia....de fet si no hagués estudiat farmacia segur que seria fotografa...el meu hobby..que per cert ...tinc una mica abandonat!!!!
Es diu Miles Aldridge, és un fotògraf de moda londinenc...fill d'una model i un director d'art ...no m'extranya que sigui tant creatiu...Als anys 90 es va convertir en icona de la fotografia de moda i actualment és un habitual de revistes com VOGUE, VOGUE NIPPON,CITIZEN K...
El que més em fascina d'ell es la saturació dels colors que utilitza...de fet la seva passió pels colors saturats l'han portat a treballar amb firmes com MAC , L'OREAL, CAROLINA HERRERA...
aqui us deixo una selecció del seu book....







que us han semblat??? i a vosaltres us agrada la fotografia???o preferiu ser fotografiats???


Hola chicas...ultimamente no puedo dedicarle al blog todo el tiempo que me gustaria....todavia no tengo internet en casa ...que le vamos a hacer!!!Que tal llevais la rebajas???yo todavia no me he podido escapar....y la verdad tengo ganas a ver que encuentro...jeje!!!El post de hoy va de fotografia ....mi otra pasion ....de hecho creo que seria fotografa sino fuera farmacèutica.....aunque no tengan nada en comun!!!!!jejeje!!!
Se llama MILES ALDRIDGE y es un fotografo de moda londinense....hijo de una modelo y un director de arte....no me extraña que sea tan creativo...con unos padres asi!!!!
A los 90 se convirtió en icono de la fotografia de moda y actualmente es un habitual de Vogue, Vogue nippon , citizen k...su pasion por los colores saturados (me encanta!!!!)le ha llevado a trabajar con firmas como MAC , L'OREAL, Carolina Herrera...os dejo con algunas fotos de su book!!!
espero que os gusten!!!
con cual os quedais???
os gusta la fotografia???o preferis ser fotografiados???
besos...

9 comentaris:

Miss A ha dit...

Mil veces antes la fotografía que ser fotografiada.
Es algo que me encanta y de lo que me gustaría aprender mucho más.

GEM ha dit...

molt xules les fotos però m´agraden mes les teves, ets molt bona!! a mi m´encanta la fotografía i ara que tinc temps lliure m´hi dedicaré més, ja et demanaré consell Eli, t´enviaré alguna meva a veure que et sembla

Stella ha dit...

La verdad es que parece muy creativo el chico... Buenas fotografías. Las rebaja las llevo bien, fui el primer día y compré unas cuantas cosas...Besos

stellawantstodie ha dit...

la verdad es q la primera foto me encanta...y la de la chica con el bebé tb!

Shopaholic ha dit...

Me encanta la fotografia (no tanto ser fotografiada) y por supuesto me encantan estas fotos. La de Anja con el bebe que no sabe como sujetarlo es genial.

Un beso!

Stella ha dit...

Muchas gracias por tu comentario y ánimos. Besos.

Atenea ha dit...

Si, el otro dia estuve por ahi investigando y encontre a ese fotografo, me suena! Pues a mi la fotografia me encanta, y que me fotografien...no tanto, además salgo fatal y siempre pienso "si pudiera duplicarme y sacarmela yo misma.."

syl ha dit...

Me gusta mucho la chica de la farmacia, tengo una foto guardada en mi ordenador de una muy parecida pero en un supermercado juraría que es el del mismo fotógrafo tengo que investigar;)
a mi me gusta que me hagan fotos soy así de friki jajaj pero hice cursos de imagen y sonido, pero como todo evoluciona tanto y más en ese sector me quede anticuada.

besos!!!

ADRIANA ha dit...

a mi me gusta la fotografia y que me fotografien ( sobre todo cuando sacan el lado bueno!!...si es que lo tengo...) si que es chulo el verde del vestido! cuando lo ví me pareció un poco fuerte pero cuando lo pones favorece un monton!! bsss.
y animo que lo del blog es un coñazo por falta de tiempo pero engancha tanto que no puedes dejarlo...