dimarts, 7 d’abril del 2009

...operació bikini...

Ara de cop correm-hi tots!!!! Ara que ja estem a Setmana Santa i aviat arribarà el bon temps ( o això esperem...) s'omplen els gimnassos i comença l'operació bikini!!!! La veritat és que ens bombardejen per tot arreu, revistes , tertulies televisives......ara les dones voldriem estar com la Cindy Crawford!!!.....(almenys jo si!!!)


...i, sento dir-ho , però ara amb quatre dies no solucionarem el que no em fet durant tot un any.....jo penso que es tracta de portar una dieta equilibrada durant tot l'any i fer exercici regularment i així a llarg plaç anirem millorant la nostra silueta....de totes formes quan arriba aquesta època en que es comencen a presentar els anticel.lulítics de la temporada sempre penso en que potser aquest any apareix l'anticel.lulític miraculós!!!!!(estaria bé ...no???)!!!Algo fan....però s'ha de ser super constant i cuidar l'alimentació ....

N'he probat molts i els que més m'agraden són el de Clarins i el Body Creator de Shiseido ( m'han dit que hi ha un concentrat de Shiseido que encara és millor!!!s'haurà de provar!!!)


Jo ara estic provant un de farmàcia que ha sortit nou , el Somatline vientre-caderas i per la nit el Reductor de noche , de moment m'estan agradant bastant a veure si veig millores aviat!!!!!

I vosaltres teniu algun truc per combatre la cel.lulitis ??
quins productes utilitzeu???
ah ...algu ha provat lo de l'LPG ???

1 comentari:

Laura ha dit...

Hauríem de fer 50.000 classes de spining per arribar a tenir el cos de la Cindy Crawfors, seguirem patint llavors.