dissabte, 24 de setembre del 2011

SV : ja el tinc!!!!



fa uns dies  vaig penjar al facebook una foto d'un collaret que em va fascinar desde que el vaig veure ...era aquest !!!!


bé , no sabia ni la marca ni on  trobar-lo....però buscant , buscant he  trobat un "clon" crec que prou acceptable ....i és que on poso l'ull poso la banya!!!!



el vaig trobar a BCN al MANGO TOUCH tot i que ara a Reus també en tenim un ( al costat de l'antic Viena) i segur que tanbé hi és ...





el look d'avui és molt senzill, una samarreta basica gris de Pimkie, un blazer negre de H&M
uns texans pitillo (que no es veuen  ) i una bossa de ma petita de UBAKS 







detall del collaret amb l'apicació de l'instagram ( m'encanta posar aquests filtres ....)


espero qe us hagi agradat...

Bon cap de setmana  a tots !!!

8 comentaris:

Miss A ha dit...

Muy bonito! Es muy del estilo.

teresweetstyle ha dit...

great necklace, i really love it, is amazing!

xx

Jane ha dit...

¡que guapo! besos

EmerJa ha dit...

Doncs et queda la mar de bé. Estàs maquísima:)


www.emerjadesign.blogspot.com

El blog de Renée ha dit...

Es preciòs!! penso que un collaret d´aquest tipus queda super be en un look super simple! perque crida molt més l´atenció.

estás molt guapa!!

;-)

LA VIDA ÉS ROSA ha dit...

Hooola!
Doncs molt bon clon. El collaret es preciós.
ptonas

Anònim ha dit...

Precioso collar!!! :-))
Ananda

Susan´s Style ha dit...

Me encanta el collar, es precioso

Besos guapa