dimecres, 19 de maig del 2010

l'alternativa als jeans..






no se si a vosaltres us passa però quan ve el bon temps els texans ja  comencen a fer calor... i posarse faldilles sense mitges encara no toca ...la veritat es que hi ha l'opció del "chinos"....m'agraden ...sobretot veure'ls posats perquè encara no n'he trobat cap que em quedi prou bé....de fet molts ara estan entre chinos i harem i fan moltes bosses....he de trobar l'entremig....
aquest tipus de pantalons ja venen de lluny....dos dels grans referents són la K.Hepburn i la aviadora Amelia Earhart...dues avançades a la seva epoca sens dubte!!!

també ens podem inspirar en actrius més famoses com la Keri Russell ( que no sabia que era la Felicity de la serie de televisió ...tant que m'agradava....està molt canviada!!!!)

per mi és un look 10!!!

més idees!!!!!!

amb jaqueta texana ...casual


versió més formal!!!
després d'aquest repertori només em falta trobar els pantalons  CHINOS !!!!
i vosaltres en teniu??
us agraden???


cuando llega el buen tiempo ,siempre me pasa , no me apetece ponerme los jeans....siempre he pensado que los Chinos son una buena opción aunque todavia no he encontrado unos que me  favorezcan....sera mi cuerpo , seran los pantalones????..no sé...pero hay que decir que las versiones mas modernas estan entre chinos y harem y hacen tantas "bolsas"....pero me gustan tanto al verlos en otras chicas!!!! ahí  van algunas ideas ....y a ver si encuentro los mios.
y vosotras ya teneis ???os gustan???

7 comentaris:

Mar ha dit...

A mi m'agraden, però els veig massa formals. Es que jo sóc de texans tot l'any, són la meva perdició! Petons :D

Miss A ha dit...

No tengo, pero a lo mejor este verano caen unos.

estil ha dit...

A zara hi ha els que vulguis i són guapos!! aquest estil de pantaló es comodíssim i va amb tot.


Muak!!

dolo ha dit...

Jo no en tinc pero tampoc no m´agraden massa, besitos.

Unknown ha dit...

A mí tampoco me apetecen los vaqueron con el buen tiempo, prefiero faldas, vestidos y pantalones más sueltos. Suerte en tu búsqueda!

A TRENDY LIFE ha dit...

Sí, tengo unos y me encantan!!!

Sick by Trend ha dit...

Yo cuando llega el buen tiempo lo que quiero es estar odo el día en la calle y con cuanta menos ropa sea mejor! playita piscina lo que sea!! buen post!!

Pasate por el nuestro y si te gusta, siguenos!!! :)

besos!!

sBt