dimarts, 19 de gener del 2010

finde a Paris ...

Aquest cap de setmana hem estat a Paris....quin plaer!!!! ...i encara hauria esta millor si no hagues plogut el dissabte, tot i així vam poder passejar i  jo sobretot mirar botigues  o com diuen els francesos: "lèche vitrines" (lamer escasparates)....per sort al Marais un dels barris on es concentren moltes botigues de moda de joves dissenyadors i galeies d'art obren el diumenge al matí i aprofitant que és època de rebaixes ...encara vaig poder comprar alguna coseta....però poquet per que és tot carissim!!!!!...jo vaig seguir la guia de  el blog Bartabac :shopping a parís i així ja anava més guiada!!!!
Pel que fa al hotel aquest cop si que hem encertat!!!!!
Vam anar a Le chat noir ,




un hotel situat als peus de Monmartre just al costat del Moulin Rouge (.. i desde l'habitació es veia la torre eiffel ..)





...val a dir  que vag intentar vestir-me per no semblar turista( jeje...innocent de mi!!!)...però es clar al costat de les parisines...impossible!!!..jo tapada fins dalt de tot i totes elles (bastantes ..pel fred que feia) estupendes amb taconazos , mitges ,  faldilla i unes jaquetetetes molt chic però que jo crec que no les tapaven gaire....
....per acabar us deixò amb les fotos d'una de les meves compres del finde....com no , un foulard ben florejat( ja estic farta de tanta pluja , dies grisos i fred.....)

espero que us hagi agradat???
heu estat a Paris ???alguna recomanació???
com us ho feu vosaltres per no semblar "un guiri" quan aneu de vacances???
petonets , fins aviat!!!

este finde lo hemos pasado en París....Paris je t'aime ....me encanta esta ciudad...y todavia hubiera disfrutado mas si la lluvia no nos hubiera acompañado pero , que le vamos a hacer!!!!....és así!!!!estuvimos en un hotel genial: Le Chat Noir , cerca de montmartre y el Moulin Rouge ...
....pude mirar (... y digo mirar ) muchas tiendas de moda porque aunque estuvieran de rebajas TODO  es carisimo!!!!...aunque alguna cosilla me compré ...de momento os dejo con unas fotos de una de mis compras , un foulard....(de muchos colorines .....SI!!!!!ya estoy harta de lluvia , dias grises y frio!!!!)
espero que os haya gustado!!!!
i vosotras habeis estado en Paris???
recomendaciones???
besitos .

4 comentaris:

Miss A ha dit...

Que bonito el hotel! Y que ganas de ir a París...

GEM ha dit...

uuuuuuh!!! quina passada!!! vaig estar a Paris un cap de setmana i em sembla una de les ciutats més boniques del món. Si em perdo busqueu-me a París! M'agrada molt el mocador i les teves fotos són boníssimes!!! Petonets

Blair ha dit...

Unas fotos preciosas.Aunque París es precioso la lluvia no suele faltar.
Muy guapa en esas foto.Besos

Laetitia ha dit...

Paris...maravilla de ciudad...