dilluns, 19 d’octubre del 2009

m'encanta...


The Sartorialist és un dels blogs que segueixo diariament...les fotos són genials i els protagonistes dels retrats per un motiu o altre sempre (o gairebé sempre..)són interessants...noies espectaculars , senyors de Milan , yayetes britaniques, individus excèntrics de NYC., models esprimatxades.....això si  és tot un referent de les tendències de moda.....
Dels ultims retrats em quedo amb el look d'aquesta noia ....a part de la alegria que desprèn...em sembla una combinació perfecta......


....ara que hi penso tinc les meves All stars blanques fetes una me....i em sembla que me'n hauré de comprar unes .....el color negre em sembla una bona opció!!!!!

The Sartorialist es un blog que "leo"( tampoco hay mucho que leer...) diariamente...las fotos son geniales y los protagonistas de los retratos por A o por B siempre me parecen interesantes...señores elegantes de Milan , chicas espectaculares, abuelitas britanicas,personajes excentricos de NYC, modelos delgadisimas, editoras de moda.......nos gustaran mas o menos pero est claro que es todo un referente en el mundo de las tendencias de  la moda....
ojeando sus ultimos posts me encontre con esta foto....ademas de la alegria que desprende...me parece un look perfecto....ademas de super comodo!!!!...y ahora que me acuerdo mis All Stars blancas estan hechas una mie... y creo que el color negro parece un a buena idea!!!!!
Que os ha parecido????os gusta el looK???

8 comentaris:

MásQueRopa ha dit...

q buenas ideas saco de estos blogs. A mi m ncanta look 10

bsss

Unknown ha dit...

Es un look perfecto y sobre todo cómodo. Me gusta! Tíñelas en negras, no sé como quedaran pero igual te sale bien la jugada. Besos

estil ha dit...

Es que les converse van amb tot!! m´encanta el toque que dona al look!!!

Jo també segueixo aquest blog, és genial i s´agafen moltes idees!!!


Muak!!

Miss A ha dit...

Muy chulo el look

Myr ha dit...

Quin blog més xulo, fantàstiques les fotos que possa!
El look de la noia és total!

Molts petons Eli

GEM ha dit...

La foto genial, m'encanta!!!

Kyra ha dit...

a mi també m'agrada! ;)

syl ha dit...

esta muy estilosa, me gusta como lo lleva, no creo que yo me viera bien, pero en esa chica me gusta se la ve tan natural..

besos