dilluns, 22 de juny del 2009

de trasllat....grrrr!!!

...hola noies...aquesta setmana finalment farem el trasllat al pis nou..!!!!ens fa molta ilu....perquè serà més gran, més maco ....més TOT!!!! però a mi em fa un pal fer caixes....i el trasllat en si mateix...que ni us explico!!!Per això aquesta setmana crec que em serà molt dificil actualitzar...desde la feina podré conectar-me per publicar els vostres comentaris....i espero que un cop instal.lada els de telefonica vagin ràpid per tornar a la normalitat!!!
GRÀCIES ....i fins ben aviat....
Esta semana al fin vamos a hacer la mudanza al piso nuevo!!!Nos hace mucha ilu!!!Però yo con solo pensar en las cajas y el follon que viene despues ..ya me da el telele...jeje!!!
Así que no sé si voy a poder actualizar durante esta semana...desde el trabajo me conectaré para poder publicar vuestros comentarios y ojear los blogs .....ahora solo espero que los Sres de Telefonica, una vez intalada,vayan rapido para volver a la normalidad!!!!!
gràcias ...hasta prontito!!!

8 comentaris:

Miss A ha dit...

Pues ánimo con esa mudanza!

Fany ha dit...

NENI NO TE AGOBIES!!! PIENSA EN LO BIEN QUE VAS A ESTAR DESPUES DE TODO EL MOGOLLON!!!

BESINOS

dolo ha dit...

Molta sort el pis nou, petonets

GEM ha dit...

jo ja he fet el trasllat jejeje anims que son pocs dies, et desitjo tota la felicitat del mon, petons amiga!!!

noemi ha dit...

enhorabona i molta sort!!!

Unknown ha dit...

Qué bien, casa nueva! Eso siempre es un gustazo... Gracias por el comentario sobre las fotos, la verdad es que tampoco nos lo curramos mucho, eso creo yo, pero bueno, hacemos lo que podemos ;-) Besos

syl ha dit...

Animo así estaré yo a mediados del mes que viene.
suerte!
besos

Cris M. ha dit...

bueno, una mudanza es algo pesado pero en el fondo emocionante no? eso de cambiar de casa, de aires, volver a colocarlo todo de forma nueva..siempre va bien un cambio así, ánimo! ;)