divendres, 27 de febrer del 2009

maaambo, mambo!!!ahhhhh hu!!!!



...maaambo mamboo!!!quina classe ...més mambos és possible???...jo m'anava perdent de tant en tant, però tinc excusa perque al davant tenia la SUUU i al darrera la Sra del cabell vermell (que en balla més que en toquen...ja m'enteneu..)i tant si copiava a la del davant com si copiava a la del darrere....xungo ,xungo....

...Per a les que us va agradar el conjuntet del "dos+dos" aqui teniu on es pot comprar:

  • el top és de nike: nike dri-FIT zip front Gym bra women's, és pot comprar a la pàgina www.nike.com

  • els pantalons són d'Adidas by Stella McCartney Studio(això ja és categoria..):La referència és skirted gym pants i es pot comprar a http://www.net-a-porter.com/

  • la bossa és Puma : Puma campus -grip Bag i es troba a www.piperlime.com

...com que l 'altre post era de roba de noia en aquest he penjat un look de noi..i no és per desmerèixer a ningú però desde que he vist la película Australia m'he fet la fan número 1 del Hugh Hackman (crec que s'escriu així...)que estaaaà...ni Brad Pitts ni pepinos amb vinagre....Hugh, Hugh...!!!Que hi dieu????..

bueno noietes..i noiets!!! Bon cap de setmana a tots !!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

....no pateixis..jo tambe em perdo...i aixo que devant tinc l estrellla...no necesito gaire per perdrem..una canço q m agradi,un crit,un somriure,un "ara solas q ho vull veura"..etc etc etc...jajaja..jo no tinc escuses¡¡¡