dimecres, 1 de maig del 2013

SV: bossa de mà d' Aleyda


Hola a tots , 
l'entrada d'avui és per ensenyar-vos  nous complements per aquest estiu ...
Fa dues setmanes vam anar a l'innauguració a Salou de la nova botiga D'Aleyda ( alcostat mateix del mercat ).És una botiga de complements i roba i l'Aleyda que en sap molt us aconsellarà molt bé si hi aneu .
Jo m'hi vaig comprar aquesta bossa de mà , és tipo cartera o "clutch" i la veritat és que no en tenia cap i em semblen ideals per sortir de nit , quan vas més arreglada o un dia que no necessitis portar a sobre masses coses. 
Aquesta és de pell amb tatxes metàl.liques de la marca italiana  KOR@KOR .
Els aros també són de D'Aleyda , daurats amb brillantets perfectes de cara a l'estiu !!
és nota que ja tinc ganes de bon temps i és que ara ja venen de gust colors més vius ...










jaqueta ....B&L (estiu passat)
texans ....ZARA 
sabates ....ALDO 
samarreta ...ZARA ( old )
aros i bolso ....D'ALEYDA Reus i  D'ALEYDA Salou 

FINS AVIAT !!!