diumenge, 18 de novembre del 2012

SV :faldilla gris per un dia gris

Últimament els caps de setmana són grisos ...
el look d'avui va d'acord amb el temps 

parka ....de Mango ( fa 2 temporades )
faldilla ...del Stradivarius
Bossa ....de Bimba & Lola ( fa 2 temporades )


El jersey és Naf Naf i el vaig comprar a la botiga 
D'Aleyda de Reus , és súper comfortable i dolç i el toc fluo 
, per variar , és el que em va fer decidir !!!



Pulsera brillants ....forever 21( old)
Pulsera creu ...D'aleyda Reus


Definitivament no m'he resistit a les bambes amb cunya , aquestes són de ASh  ( comodissimes ....24h non stop !!!)



Gràcies per seguir-me i bona  setmana a tots !!!

5 comentaris:

MásQueRopa ha dit...

q monada de falda!

Glory Closet ha dit...

Ei! Mooooolt guapa, m'encanta tot lo q portes!
Muaack
http://glorycloset.blogspot.com/

ZEPETIT ha dit...

El jersey me encanta!

Zepequeña.

Lynn / Melancora ha dit...

El jersei m'agrada moltíssim.

LA VIDA ÉS ROSA ha dit...

Hooola Molt guapa!!
No et visito gaire xo vaig a tope
La mxi dress per l´hivern m´agrada moolt
ptooo