divendres, 19 de febrer del 2010

the trench

...ja tinc ganes de tornar a posar-me "el trench"...m'agrada molt aquesta peça de roba , te la pots posar amb jeans , amb faldilla amb un vestidet...amb botes , sabates altes, ballarines....l'única pega és que a l'hivern és freda...hauria de ser una gabardina forrada per dins....que suposo que ja n'hi deuen haver...
..després de veure la col.leció de Burberry Prosum per aquest estiu...m'he flipat i m'he tornat a enamorar del trench



...la campanya publicitaria de Burberry l'ha protagonitzat l'Emma Watson ...quina enveja que em fa ...no per protagonitzar-la sino per lluir les jaquetes fantàstiques...



...que us semblen???...m'encantaria tenir-ne una ..però no se si entra dins el meu pressupost!!!jeje...
sinó us voleu gastar tants diners...sempre queden opcions com Zara , Massimo Dutti
o asos 
asos versió clàssica
asos versió mini
us deixo amb unes imatges de algunes celebrities vestint la mítica peça

Alexa Chung
Naomi Watts
Charlize Theron
 i dues de les meves bloggers preferides

 i per acabar  una web creada per Burberry on hi ha un recull de fotos de persones anònimes que vesteixen  el famós trench:
No us el podeu perdre!!!

despues de ver la colección de Burberry Prosum (como me gustaria tener una Burberry ...sinó siempre nos quedan opociones como Zara , Massimo Dutti o Asos)para este verano me he flipado....me ha encantado...lastima que todavia quede un poco para ponernos el trench a gusto...yo veo el sol y pienso ....a ver si hoy podre????pero no....
os dejo tambien unas imagenes de algunas de las muchas celebrities vistiendo su trench....y como no dos de mis bloggers favoritas...lady addict y my daily style ....ya para terminar una web  que  burberry ha creado donde se muestran fotos de gente anonima con su TRENCH: art of trench , no os la perdais !!!!
Feliz finde!!!!

6 comentaris:

jgarci ha dit...

Els trench son una passada, sobre tot els de burberrys, això si molt delicats els clarets, aquets si que tenen el forro apart pel "mòdic" preu de 700-800 €.Molt xules les fotos. Ptns.

GEM ha dit...

Quina passada... em quedo amb el rosa!!! T'ho has currat Eli, m'encanten les fotos. Petons.

Mayte de la Iglesia ha dit...

Si, si, si!! Gabardina Forever!!

syl ha dit...

Ohhhh! te iba a decir me encanta el trench y de repente jejeje, gracias guapa!!

besos

Eva ha dit...

hay que hacerse con un trench ya¡¡¡¡ me encanta tu blog ¡¡¡

un beso

Eva ha dit...

ha, puedes visitarme en http://www.lavieenrosestyle.com
solo tiene 2 semanas pero ahi estoy